Jak korzystać z panelu administracyjnego?
UWAGA! Program dla firm wspierających jest pilotażowy i udostępniany tylko wybranym firmom. Prosimy o kontakt na adres gokrew@ultrakrew.pl w sprawach dostępu do panelu.
Spis treści
Rejestracja do panelu administracyjnego
- Wejdź na stronę partner.gokrew.pl i wybierz „Firma”.
- Zjedź niżej i w rubryce „Kod rejestracyjny” wpisz kod, który dostałeś mailem. Nie masz kodu? Skontaktuj się z Ultrakrwią!
- Kliknij „Zarejestruj”.
- Jeśli kod jest poprawny, zostaniesz poproszony o podanie swoich danych. Nie opuszczaj strony podczas rejestracji! Wpisz email, który nie był do tej pory zarejestrowany w aplikacji GoKrew i jest na domenie Twojej firmy. Np jeśli Twoja firma nazywa się „Example”, zarejestruj firmę na adres imienazwisko@example.com. Twoi pracownicy będą musieli mieć email zarejestrowany na tę samą domenę.
- Na podany adres email przyjdzie wiadomość z linkiem weryfikacyjnym. Nie zamykaj strony rejestracji podczas gdy sprawdzasz pocztę!
- Po kliknięciu w link, powróć do otwartej karty i kliknij „dalej”. Pamiętaj, że system może automatycznie nie rozpoznać, że potwierdziłeś swój email, dlatego być może będziesz musiał kliknąć przycisk dwa razy. Jeśli to nie pomaga, wybierz „wyślij ponownie” i jeszcze raz potwierdź swój email.
- Po weryfikacji zostaniesz przeniesiony do panelu administracyjnego Twojej firmy.
Logowanie do panelu administracyjnego
- Wejdź na stronę partner.gokrew.pl i wybierz „Firma”.
- Wpisz swój adres email i hasło do konta administratora firmy. Nie pamiętasz hasła? Skontaktuj się z Ultrakrwią lub spróbuj zresetować hasło logując się do aplikacji GoKrew na telefonie.
- Po poprawnym wpisaniu hasła zostaniesz przeniesiony do panelu administracyjnego Twojej firmy.
Rejestracja pracownika
- Pracownik Twojej firmy będzie mógł dołączyć poprzez utworzenie konta w aplikacji GoKrew na adres email w domenie Twojej firmy. Np jeśli Twoja firma nazywa się „Example”, pracownik musi się zarejestrować na adres nazwiskopracownika@example.com.
- Po zarejestrowaniu konta, wyświetli się komunikat z zapytaniem, czy jest pracownikiem firmy „Example”. Należy kliknąć „Tak, utwórz konto firmowe”.
- Na podany adres email zostanie wysłany link weryfikacyjny. Po potwierdzeniu, pracownik może wrócić do aplikacji i kliknąć „Dalej”.
- Jeśli pracownik ma już konto w aplikacji GoKrew, może zmienić adres email poprzez przejście do ustawień aplikacji, wybrania „ustawienia konta” i kliknięciu w pozycję „zmień adres email”. Następnie trzeba podać email firmowy i w ustawieniach konta kliknąć „konto firmowe”. Reszta kroków wygląda tak samo jak w przypadku rejestracji nowego konta.
Uzupełnienie informacji o firmie
- W zakładce „Dane firmy” w panelu administracyjnym jako administrator firmy możesz modyfikować dane firmy.
- Nazwa firmy to nazwa wyświetlana publicznie wśród pracowników i potencjalnych pracowników. Polecamy zostawić tę nazwę, która została nadana przez Ultakrew, ale w razie potrzeb, można ją zmodyfikować.
- Polityka tworzenia zespołów to opcja, w której jako administrator firmy możesz pozwolić swoim pracownikom na utworzenie zespołów („elastyczna”) lub ograniczyć ich do dołączania do zespołów utworzonych przez Ciebie („sztywna”).
- Logo firmy jest widoczne wśród pracowników. Polecamy dodać logo, które jest powszechnie znane. Po przesłaniu zdjęcia, można je zmodyfikować, jednak warto pamiętać, że proces zmiany logo u wszystkich pracowników może zająć do dwóch tygodni. Przesłane zdjęcie musi spełniać określone kryteria.
Tworzenie zespołów
- Pracownicy mogą dołączać do zespołów lub je tworzyć, jeśli polityka tworzenia zespołów firmy jest ustawiona na „elastyczną”.
- Zespoły to forma aktywizacji i integracji pracowników. Pracownicy nie widzą adresów email członków zespołu.
- Nazwę zespołu może zmienić tylko pracodawca z poziomu panelu administracyjnego.
Usuwanie pracownika
- W panelu administracyjnym w zakładce „Administracja” wybierz tabelę „Pracownicy”
- Znajdź pracownika, którego chcesz usunąć.
- Wybierz ikonę, która świeci się na czerwono i potwierdź zamiar usunięcia pracownika.
- Pracownik zostanie usunięty od razu i nie będzie mógł zostać ponownie pracownikiem firmy. Jeśli zmienisz w przyszłości zdanie, możesz pozwolić pracownikowi zarejestrować się ponownie poprzez kliknięcie „usuń z listy”.
- Jeśli pracownik sam opuścił organizację, może do niej w każdej chwili powrócić, ale możesz to powstrzymać poprzez kliknięcie przycisku „zablokuj” przy pracowniku, który opuścił firmę.
Raporty dotyczące ilości przebiegniętych kilometrów
- Pracownicy w aplikacji widzą kilometry zespołów oraz ilość pracowników, będących w zespołach.
- Z poziomu panelu administracyjnego nie jest możliwe zobaczenie tych danych.
- Raporty i wszelkie dane potrzebne do przeprowadzenia konkursu wewnątrzfirmowego zostaną wygenerowane i podane na koniec akcji administratorom firm, na początku lutego 2024. Ultrakrew poinformuje o nich w mailu.