Instrukcje dla firm wspierających Ultrakrew

Jak korzystać z panelu administracyjnego?

Uwaga! Program dla firm wspierających jest pilotażowy i udostępniany tylko wybranym firmom. Prosimy o kontakt na adres gokrew@ultrakrew.pl w sprawach dostępu do panelu.

Rejestracja do panelu administracyjnego
  1. Wejdź na stronę partner.gokrew.pl i wybierz „Firma”.
  2. Zjedź niżej i w rubryce „Kod rejestracyjny” wpisz kod, który dostałeś mailem. Nie masz kodu? Skontaktuj się z Ultrakrwią!
  3. Kliknij „Zarejestruj”.
  4. Jeśli kod jest poprawny, zostaniesz poproszony o podanie swoich danych. Nie opuszczaj strony podczas rejestracji! Wpisz email, który nie był do tej pory zarejestrowany w aplikacji GoKrew i jest na domenie Twojej firmy. Np jeśli Twoja firma nazywa się „Example”, zarejestruj firmę na adres imienazwisko@example.com. Twoi pracownicy będą musieli mieć email zarejestrowany na tę samą domenę.
  5. Na podany adres email przyjdzie wiadomość z linkiem weryfikacyjnym. Nie zamykaj strony rejestracji podczas gdy sprawdzasz pocztę!
  6. Po kliknięciu w link, powróć do otwartej karty i kliknij „dalej”. Pamiętaj, że system może automatycznie nie rozpoznać, że potwierdziłeś swój email, dlatego być może będziesz musiał kliknąć przycisk dwa razy. Jeśli to nie pomaga, wybierz „wyślij ponownie” i jeszcze raz potwierdź swój email.
  7. Po weryfikacji zostaniesz przeniesiony do panelu administracyjnego Twojej firmy.
Logowanie do panelu administracyjnego
  1. Wejdź na stronę partner.gokrew.pl i wybierz „Firma”.
  2. Wpisz swój adres email i hasło do konta administratora firmy. Nie pamiętasz hasła? Skontaktuj się z Ultrakrwią lub spróbuj zresetować hasło logując się do aplikacji GoKrew na telefonie.
  3. Po poprawnym wpisaniu hasła zostaniesz przeniesiony do panelu administracyjnego Twojej firmy.
Rejestracja pracownika
  1. Pracownik Twojej firmy będzie mógł dołączyć poprzez utworzenie konta w aplikacji GoKrew na adres email w domenie Twojej firmy. Np jeśli Twoja firma nazywa się „Example”, pracownik musi się zarejestrować na adres nazwiskopracownika@example.com.
  2. Po zarejestrowaniu konta, wyświetli się komunikat z zapytaniem, czy jest pracownikiem firmy „Example”. Należy kliknąć „Tak, utwórz konto firmowe”.
  3. Na podany adres email zostanie wysłany link weryfikacyjny. Po potwierdzeniu, pracownik może wrócić do aplikacji i kliknąć „Dalej”.
  4. Jeśli pracownik ma już konto w aplikacji GoKrew, może zmienić adres email poprzez przejście do ustawień aplikacji, wybrania „ustawienia konta” i kliknięciu w pozycję „zmień adres email”. Następnie trzeba podać email firmowy i w ustawieniach konta kliknąć „konto firmowe”. Reszta kroków wygląda tak samo jak w przypadku rejestracji nowego konta.
Uzupełnienie informacji o firmie
  1. W zakładce „Dane firmy” w panelu administracyjnym jako administrator firmy możesz modyfikować dane firmy.
  2. Nazwa firmy to nazwa wyświetlana publicznie wśród pracowników i potencjalnych pracowników. Polecamy zostawić tę nazwę, która została nadana przez Ultakrew, ale w razie potrzeb, można ją zmodyfikować.
  3. Polityka tworzenia zespołów to opcja, w której jako administrator firmy możesz pozwolić swoim pracownikom na utworzenie zespołów („elastyczna”) lub ograniczyć ich do dołączania do zespołów utworzonych przez Ciebie („sztywna”).
  4. Logo firmy jest widoczne wśród pracowników. Polecamy dodać logo, które jest powszechnie znane. Po przesłaniu zdjęcia, można je zmodyfikować, jednak warto pamiętać, że proces zmiany logo u wszystkich pracowników może zająć do dwóch tygodni. Przesłane zdjęcie musi spełniać określone kryteria.
Tworzenie zespołów
  1. Pracownicy mogą dołączać do zespołów lub je tworzyć, jeśli polityka tworzenia zespołów firmy jest ustawiona na „elastyczną”.
  2. Zespoły to forma aktywizacji i integracji pracowników. Pracownicy nie widzą adresów email członków zespołu.
  3. Nazwę zespołu może zmienić tylko pracodawca z poziomu panelu administracyjnego.
Usuwanie pracownika
  1. W panelu administracyjnym w zakładce „Administracja” wybierz tabelę „Pracownicy”
  2. Znajdź pracownika, którego chcesz usunąć.
  3. Wybierz ikonę, która świeci się na czerwono i potwierdź zamiar usunięcia pracownika.
  4. Pracownik zostanie usunięty od razu i nie będzie mógł zostać ponownie pracownikiem firmy. Jeśli zmienisz w przyszłości zdanie, możesz pozwolić pracownikowi zarejestrować się ponownie poprzez kliknięcie „usuń z listy”.
  5. Jeśli pracownik sam opuścił organizację, może do niej w każdej chwili powrócić, ale możesz to powstrzymać poprzez kliknięcie przycisku „zablokuj” przy pracowniku, który opuścił firmę.
Raporty dotyczące ilości przebiegniętych kilometrów
  1. Pracownicy w aplikacji widzą kilometry zespołów oraz ilość pracowników, będących w zespołach.
  2. Z poziomu panelu administracyjnego nie jest możliwe zobaczenie tych danych.
  3. Raporty i wszelkie dane potrzebne do przeprowadzenia konkursu wewnątrzfirmowego zostaną wygenerowane i podane na koniec akcji administratorom firm, na początku lutego 2024. Ultrakrew poinformuje o nich w mailu.
Logo aplikacji GoKrewGoKrew